2014(e)ko abenduaren 14(a), igandea

Irakaslearen rola ikasgeletako kultura aniztasunaren aurrean

Azken urteotan ikaragarrizko gorakada hartu du atzerritik datorren adingabeen zifra. Egoera honek irakasleak behartzen ditu eskolaren egunerokotasunean urte batzuk lehenago pentsaezinak izango liratekeen egoerei aurre egitera.  

Espainiak azken urteetan mende hasieratik, batez ere, igarritako hazkuntza ekonomikoa, kausa garrantzitsuena izan zen inmigrazioaren fenomenoa gure gizartean protagonismo handia har zezan. Testuinguru horretan, munduko hainbat eta hainbat jende gure lurraldera begiratu zuen eta hona etortzeko intentzioa hedatu eta garatu egin zen.

Errealitate berri honen aurrean, ikus dezakegu eskolako etorkinen zati handi bat (%40,7), ia erdia, Hego Amerikatik datozela; etorkinen ia herena (%28,8), Europako beste herrialdeetatik; eta etorkinen ia laurdena, (%20,6), Afrikatik; gainerako etorkinak Asia eta Ozeaniatik (%5,3), Ertamerikatik (%3,7) edo Ipar Amerikatik datoz (%0.9), baina ez dira hain ohikoak oraindik.


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina