2014(e)ko azaroaren 2(a), igandea

IKT-ak, hezkuntza aireberritzeko aitzakia



Sintesia: 

Bizi garen gizarte materialista honetan, materiala pentsamenduaren gainetik jartzen da. Gainera, informaziorako eta ezagutzarako bide ugari ditugu gaur egun, baita komunikaziorako ere, nahiz eta horrek ez duen esan nahi hobeto komunikatzen garenik. Gure ingurua tresna eta irudiz beteta dago, eta honen ondorioz, haurren testuingurua erabat aldatu da, komunikatzeko teknologiak direla eta. Hala ere, eskolatik kanpo umeek hainbeste erabiltzen dituzten tresna horiek oraindik ez dute indar handirik eskolan, zera da, betidanik egondako koaderno, testuliburu zein arkatzek protagonismo handia izan ohi dute oraindik. Eskolak funtzio batzuk bete behar ditu, horien artean hurrengo hauek daude: gizartearen ezaugarriei hobeto egokitzea eta alfabetizatze digitala, eten digitala sahiestu eta inklusio digitala bultzatu, hezkuntza eredua berriztatu... Trantsizio honetan, IKT-ak ezartzen joan behar gara, pixkanaka, ondorengo aukeren bidez, esaterako, blogak edo weblogak, wikiak, webquestak, marka-gune sozialak, podcastak, mapa kontzeptualak, moodle, bideojokoak eta software didaktikoak. Hala eta guztiz ere, irakasleen lana, jarrera arduratsu bat izanda, teknologia guzti hau kontrolatzea da, hezkuntzan era apropos batean erabili ahal izateko eta arestian aipatutako eskolaren funtzioak bete ahal izateko.


Proposatutako galderak: 
  
1. Gaur egun hezkuntza munduan lan egiten duten irakasle askok teknologiak ez dituzte ondo kontrolatzen. Nola konpondu daiteke hori?

2.  Zer egin daiteke eskolak bere funtzioak era egoki batean bete ditzan?


Hitz gakoak:

-Teknologia
-Hezkuntza
-Berriztatu
-Gizartea
-Materiala

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina